Home > Nieuws > Persberichten 2015 > De CAD-sector komt in april 2015 in Hannover samen

TraceParts toont oplossingen voor 3D-marketing en het publiceren van CAD-gegevens op de Hannover Messe 2015

Saint-Romain, Frankrijk, 30 maart 2015 – TraceParts exposeert van 13 tot 17 april 2015 op de Hannover Messe 2015, vakbeurs Digital Factory, hal 7, stand C40.

De Hannover Messe 2015 is ’s werelds grootste evenement voor industriële technologieën. TraceParts is op deze toonaangevende vakbeurs wederom aanwezig om een range aan oplossingen te presenteren voor het publiceren van CAD-gegevens, het beheren van leverancierscontent en 3D-marketing.

TraceParts biedt ontwerpers gratis toegang tot uiterst complete specificaties van meer dan 100 miljoen producten uit de catalogi van honderden onderdelenleveranciers. Het bedrijf heeft daarmee een publicatienetwerk opgebouwd waarin meer dan 10 miljoen CAD-gebruikers actief zijn. Dankzij dit succes kan TraceParts een range aan oplossingen bieden aan leveranciers van industriële onderdelen, zoals het publiceren van CAD-modellen op hun eigen website of het online beschikbaar stellen van hun 3D-bestanden aan de hele TraceParts-community van ontwerpers en ingenieurs.

HMI2015

Op de beurs kunnen CAD-gebruikers de nieuwe versie van de bibliotheek TracePartsOnline.net ontdekken en kennis maken met de mobiele app van TraceParts, waarmee ze CAD-modellen op hun smartphones of tablets kunnen bekijken en delen.

Industriële ontwerpers hebben op de stand van TraceParts ook de gelegenheid om een demonstratie van TraceParts Enterprise bij te wonen. Dit softwarepakket is speciaal ontworpen om de 3D-content van leveranciers te beheren en te stroomlijnen en om het gebruik van onderdelen met identieke specificaties van verschillende leveranciers te voorkomen.

Bezoek voor meer informatie over de Hannover Messe 2015 de officiële website: http://www.hannovermesse.de/home

TraceParts is een onlinebedrijf voor engineering media dat vooruitstrevende bedrijfsoplossingen biedt met krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. De klanten van TraceParts verbeteren hun marketing door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie efficiënter te benutten.

Het CAD-portaal TracePartsOnline.net is vrij toegankelijk voor miljoenen CAD-gebruikers over de hele wereld. Meer informatie over TraceParts vindt u op www.traceparts.com