Home > Nieuws > Persberichten 2015 > Würth Elektronik kiest TraceParts voor de publicatie van zijn CAD-modellen

Via het platform TracePartsOnline.net worden kosteloos referenties voor meer dan 3.500 elektromechanische onderdelen in verschillende CAD-indelingen aangeboden

Saint-Romain, Frankrijk, 20 mei 2015 – Würth Elektronik France, een dochteronderneming van de Würth Elektronik Group, de wereldwijde leider in het ontwerpen, produceren en distribueren van passieve componenten, kondigt een partnerschap met TraceParts aan voor de publicatie van zijn CAD-modellen.

Würth Elektronik heeft voor TraceParts gekozen om het aanbod van onlinediensten te diversifiëren en de klanten nieuwe ontwerpinstrumenten te bieden. Quentin Laidebeur en Fabien Brugnone zijn belast met de leiding van het project en lichten de redenen voor dit besluit toe:

We waren op zoek naar een kant-en-klare oplossing die waarde zou toevoegen aan onze bestaande oplossingen en waarmee we ook de integratie en distributie van onze gegevens zouden kunnen beheren. Om verschillende redenen was TraceParts voor ons de voor de hand liggende partner.

Wurth e TraceParts

Door de oplossing die TraceParts ons heeft voorgesteld, kunnen wij ons concentreren op de kwaliteit van onze CAD-gegevens en vertrouwen we op de vakkennis van TraceParts voor wat betreft het publicatiegedeelte. Onze verkoopteams gebruiken voortaan de mobiele applicatie van TraceParts om onze producten te presenteren; een uitstekend marketinginstrument voor beurzen en meetings met klanten.

De catalogus van Würth Elektronik staat sinds april 2015 online en bevat momenteel bijna 600 productfamilies. Daardoor zijn er gratis 3500 productreferenties beschikbaar op TracePartsOnline.net

Door onze 3D-bestanden op TracePartsOnline.net beschikbaar te stellen, kunnen we alle CAD-indelingen aanbieden die onze klanten gebruiken. De zoekmachineoptimalisatie van de website zorgt bovendien voor een aanzienlijke verbetering van de zichtbaarheid van onze producten en voor traffic van hoge kwaliteit,

vertelt Quentin Laidebeur, productmanager bij Würth Elektronik.

TraceParts is een onlinebedrijf voor engineering media dat vooruitstrevende bedrijfsoplossingen biedt met krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. De klanten van TraceParts verbeteren hun marketing door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie efficiënter te benutten.

Het CAD-portaal TracePartsOnline.net is vrij toegankelijk voor miljoenen CAD-gebruikers over de hele wereld. Meer informatie over TraceParts vindt u op www.traceparts.com