Home > Nieuws > Persberichten 2015 > TraceParts beloont de twee miljoenste gebruiker van het engineeringplatform TracePartsOnline.net

De gelukkige winnaar kreeg de revolutionaire armband Myo™ cadeau

Saint-Romain, Frankrijk, 15 april 2015 – Het engineeringplatform TracePartsOnline.net bereikte in november 2014 het verbluffende aantal van twee miljoen geregistreerde gebruikers. Om deze mijlpaal te vieren, besloot TraceParts de twee miljoenste geregistreerde gebruiker een Myo™ te schenken, een revolutionaire armband voor bewegingsbesturing van Thalmic Labs.

De Myo™ werkt heel eenvoudig. De band wordt om de onderarm gedragen en maakt een Bluetooth-verbinding met compatibele elektronische objecten. Nadat de Myo™ een aantal gebaren heeft aangeleerd, vertaalt de armband elektrische impulsen van spieren in de onderarm naar opdrachten voor de verbonden apparaten, bijvoorbeeld een computer of een telefoon. Gebruikers kunnen met deze technologie door middel van eenvoudige, intuïtieve bewegingen met de verbonden apparaten communiceren.

De gelukkige winnaar van de Myo™ was David Henderson, een werktuigbouwkundige van NEC Energy Solutions. Hij werd de twee miljoenste gebruiker toen hij zich inschreef om in de TraceParts-bibliotheek te zoeken naar elektrische onderdelen voor apparatuur voor de productie van duurzame energie, die zijn bedrijf overal ter wereld levert en installeert. Bob Noftle, de president van TraceParts Inc., bezocht NEC Energy Solutions in Westborough (Massachusetts, VS) om David Henderson te ontmoeten en de nieuwe Myo™-armband te overhandigen.

revolutionaire armband Myo™

Als twee miljoenste geregistreerde gebruiker van het platform kan David Henderson nu miljoenen CAD-modellen gebruiken om zijn ontwerpproductiviteit te optimaliseren.

Er zijn momenteel wereldwijd meer dan 2,1 miljoen CAD-gebruikers bij TracePartsOnline.net geregistreerd, die gratis 3D CAD-modellen en andere technische gegevens uit honderden catalogi van leveranciers kunnen downloaden.

Over NEC Energy Solutions

NEC Energy Solutions is toonaangevend in systeemintegratie voor energieopslag en richt zich op hoogwaardige, efficiënte, veilige en betrouwbare accusystemen. Het bedrijf maakt gebruik van een hypermodern ontwikkelingscentrum en volgens ISO 9001:2008 gecertificeerde voorzieningen om geavanceerde accusystemen te ontwerpen en te produceren, variërend van kleine industriële accu’s tot grootschalige energieopslagsystemen voor het hoogspanningsnet. Voor meer informatie: www.neces.com

TraceParts is een onlinebedrijf voor engineering media dat vooruitstrevende bedrijfsoplossingen biedt met krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. De klanten van TraceParts verbeteren hun marketing door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie efficiënter te benutten.

Het CAD-portaal TracePartsOnline.net is vrij toegankelijk voor miljoenen CAD-gebruikers over de hele wereld. Meer informatie over TraceParts vindt u op www.traceparts.com