Home > Nieuws > Persberichten 2015 > Servicepack 1 voor TraceParts Enterprise, het beheersysteem voor aangekochte onderdelen

TraceParts Enterprise 2015 Servicepack 1 biedt talrijke verbeteringen qua prestaties, snelheid en gebruiksvriendelijkheid

Saint-Romain, Frankrijk, 6 may 2015 – TraceParts, een wereldwijd leidende leverancier op het gebied van technische digitale 3D-content, heeft het eerste servicepack gepubliceerd voor release 2015 van TraceParts Enterprise, het beheersysteem voor aangekochte onderdelen. Dit servicepack is voornamelijk gericht op verbeteringen op het gebied van bruikbaarheid, verwerkingssnelheid en stabiliteit.

Zoals de naam al zegt, gaat het bij deze release om een servicepack. Op de voorgrond stonden talrijke kleine verbeteringen die voor het merendeel waren voorgesteld door onze Try & Buy-gebruikers,

vertelt Alfred Schallert, Global Product Manager voor TraceParts Enterprise.

TPE2015-screenshot

We zijn zeer verheugd dat ons Try & Buy-programma overal ter wereld zeer goed aanslaat bij de geïnteresseerden. Hoewel het beheer van aangekochte onderdelen een zeer veelomvattend en complex onderwerp kan zijn, kunnen we uit de registraties voor ons Try & Buy-programma opmaken dat veel potentiële gebruikers alleszins bereid zijn om het eens zelf uit te proberen en ervaring op te doen,

vult Alfred Schallert aan.

Geïnteresseerden kunnen in het Try & Buy-programma voor TraceParts Enterprise de volledige versie van de software 30 dagen gratis en zonder verdere verplichtingen testen. Iedere gebruiker krijgt de beschikking over een eigen TraceParts Enterprise-testomgeving om ervaring op te doen met het beheer van de onderdelen van toeleveranciers.

Over TraceParts Enterprise

TraceParts Enterprise is het beheersysteem voor aangekochte onderdelen van TraceParts dat bedrijven de volledige controle biedt over de CAD-modellen die het ontwerpteam mag gebruiken of opnieuw mag gebruiken. Het systeem ondersteunt bedrijven bij het voorkomen van dubbele onderdelen en het beperken van de overhead.
Ga voor meer informatie over TraceParts Enterprise naar: www.traceparts.com/tpe/

TraceParts is een onlinebedrijf voor engineering media dat vooruitstrevende bedrijfsoplossingen biedt met krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. De klanten van TraceParts verbeteren hun marketing door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie efficiënter te benutten.

Het CAD-portaal TracePartsOnline.net is vrij toegankelijk voor miljoenen CAD-gebruikers over de hele wereld. Meer informatie over TraceParts vindt u op www.traceparts.com