Home > Nieuws > Persberichten 2015 > TraceParts geeft nieuwe versie van zijn beheersysteem voor onderdelenleveranciers vrij

TraceParts Enterprise 2015 biedt belangwekkende op de productiviteit gerichte functies om de bruikbaarheid en prestaties te verbeteren

Saint-Romain, Frankrijk, 5 februari 2015 – TraceParts, wereldleider op het gebied van 3D-content voor digitale engineering, heeft de 2015-versie van TraceParts Enterprise vrijgegeven, een beheersysteem voor onderdelen en hun leveranciers. De voornaamste features van deze versie zijn de nieuwe Subcontractor Edition en de mogelijkheid om bestaande gegevens in de TraceParts Enterprise Database te importeren.

We hebben goed geluisterd naar suggesties van onze gebruikers en van bedrijven die in de afgelopen 12 maanden gratis onze Try & Buy-versie hebben getest. We hebben nu de meest gewenste verbeteringen, en nog veel meer, geïmplementeerd in deze belangrijke release,

vertelt Alfred Schallert, wereldwijd productmanager voor TraceParts Enterprise.

Bedrijven kunnen met de nieuwe Subcontractor Edition hun onderaannemers in TraceParts Enterprise integreren, zonder tijd te verspillen met het beheer ervan. Terwijl de Subcontractor Edition vooral grote organisaties zal aanspreken, is de nieuwe importfunctie gericht op kleine en middelgrote bedrijven, die niet beschikken over een koppeling met een ERP- of PDM-systeem maar wel hun bestaande gegevens in TraceParts Enterprise willen gebruiken. TPE2015-screenshot

Behalve aan deze belangrijke functies, hebben we hard gewerkt aan het bereiken van de beste gebruikerservaring en hebben we talrijke verbeteringen geïmplementeerd. Door al deze features wordt TraceParts Enterprise onmisbaar op iedere ontwerpafdeling,

besluit Alfred Schallert.

TraceParts Enterprise is een beheersysteem voor onderdelenleveranciers. Het helpt organisaties om al vanaf de ontwerpfase te voorkomen dat er onderdelen met identieke specificaties bij verschillende leveranciers worden gekocht en verlaagt daarmee de overhead. De software maakt gebruik van de immense hoeveelheid content van TracePartsOnline.net en biedt talrijke ingebouwde functies om de 3D-onderdelen van leveranciers te beheren en te stroomlijnen. TraceParts Enterprise wordt geleverd als Software as a Service (SaaS), waardoor de kosten voor de implementatie en installatie tot een minimum beperkt blijven.

Ga voor meer informatie naar http://www.traceparts.com/traceparts-enterprise/

TraceParts is een onlinebedrijf voor engineering media dat vooruitstrevende bedrijfsoplossingen biedt met krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. De klanten van TraceParts verbeteren hun marketing door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie efficiënter te benutten.   Het CAD-portaal TracePartsOnline.net is vrij toegankelijk voor miljoenen CAD-gebruikers over de hele wereld. Meer informatie over TraceParts vindt u op www.traceparts.com