Home > Nieuws > Persberichten 2015 > Het gebruik van elektrische en elektromechanische componenten groeit snel in de CAD-wereld

TraceParts publiceert een gedetailleerd rapport over het gebruik van CAD-modellen van elektrische en elektromechanische componenten per productgroep

Saint-Romain, Frankrijk, 01 Juli 2015 – TraceParts, een wereldwijd toonaangevende leverancier van 3D-content voor engineering, publiceert een gedetailleerd statistisch rapport over het gebruik van CAD-modellen voor elektrische en elektromechanische onderdelen. Het rapport biedt gedetailleerde informatie over de onderdeeltypen die ontwerpers en ingenieurs voor hun projecten kiezen, nadat ze de CAD-modellen op het platform TracePartsOnline.net hebben gedownload.

Met meer dan 50 miljoen CAD-modellen, geleverd aan meer dan 2 miljoen bij TracePartsOnline.net geregistreerde ontwerpers, tonen de cijfers over het jaar 2014 de stijgende behoefte van ontwerpbureaus om CAD-bestanden van onderdelen te downloaden. Door tot in detail te onthullen wie wat in de elektrische en elektromechanische productgroepen heeft gedownload, gespecificeerd per land en branche, biedt het Design Activity Report 2014 voor elektrische en elektromechanische componenten van TraceParts talrijke leveranciers de mogelijkheid om de markttrends voor 2015 in te schatten.

DAR report

Er zijn vorig jaar bijna 800.000 CAD-modellen van elektrische en elektromechanische componenten op TracePartsOnline.net gedownload. Talrijke fabrikanten en distributeurs hebben hun omzetten zien stijgen dankzij informatie die ze over lopende projecten hebben verkregen en door rechtstreeks te communiceren met de ontwerpbureaus die in de ontwerpfase CAD-bestanden van hun producten hadden gedownload.

Alle informatie over het downloaden van CAD-modellen van elektrische en elektromechanische onderdelen, zoals schakelaars, zekeringen, contacten, stopcontacten, verlengsnoeren, connectoren, sensoren en relais, is gegroepeerd in het jaarrapport dat TraceParts kosteloos beschikbaar stelt op traceparts.com/electrical-report

Leveranciers van industriële onderdelen die meer informatie wensen over het publiceren van hun 3D-productcatalogus kunnen per e-mail info@traceparts.com contact met ons opnemen of onze website www.traceparts.com bezoeken.

TraceParts is een onlinebedrijf voor engineering media dat vooruitstrevende bedrijfsoplossingen biedt met krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. De klanten van TraceParts verbeteren hun marketing door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie efficiënter te benutten.

Het CAD-portaal TracePartsOnline.net is vrij toegankelijk voor miljoenen CAD-gebruikers over de hele wereld. Meer informatie over TraceParts vindt u op www.traceparts.com