Home > Nieuws > Persberichten 2014 > GE Industrial Solutions kiest TraceParts voor de publicatie van hun 3D-catalogus voor relais, stroomonderbrekers en laagspanningsschakelaars

CAD-bestanden zijn beschikbaar voor 8,5 miljoen ingenieurs en kunnen gratis worden gedownload via het TraceParts Publishing Network.

GE Industrial Solutions logoSaint Romain, Frankrijk – 12 mei 2014 – GE is een wereldwijd opererende leverancier van laag- en middenspanningsproducten en is actief in belangrijke industriële marktsegmenten als huishoudelijke apparaten, stroomverdeling, automatisering, verdeelkasten en verdeelborden.

GE heeft TraceParts geselecteerd om de technische dienstverlening aan huidige en toekomstige klanten verder te verbeteren met een kosteloze, directe oplossing om CAD-bestanden te downloaden.

“We hebben TraceParts gevraagd om onze CAD-modellen te publiceren als reactie op de alsmaar stijgende vraag van ontwerpers en ingenieurs in de markt voor elektrische producten. We kunnen onze CAD-modellen nu aan hen aanbieden in uiteenlopende CAD-indelingen”, vertelt Alejandro Aquino Navarro, IT-teamleider EMEA van GE Industrial Solutions. “TraceParts’ mondiale structuur en hoge positie in de resultaten van zoekmachines waren ook doorslaggevend bij onze beslissing om met hen samen te werken.”

“GE wil een nieuwe service bieden. Hun klanten hebben nu 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot onze 3D-bestanden in alle belangrijke CAD-indelingen”, zegt Antoine Pigeon, verkoopdirecteur van TraceParts S.A. “De onderdelen van GE zijn zelfs nog zichtbaarder geworden, omdat hun enorme assortiment ook beschikbaar is in de webportals van onze partners. De componenten kunnen overal ter wereld worden bekeken en geselecteerd door meer dan 8,5 miljoen ontwerpers en ingenieurs.”

Over GE Industrial Solutions

Industrial Solutions is een onderdeel van de Europese divisie van GE Industrial Solutions, een divisie van GE in de VS.
GE Industrial Solutions is een Europese leverancier van laagspanningsschakelaars, waaronder beveiligingsinrichtingen voor industriële en huishoudelijke toepassingen.

TraceParts is een onlinebedrijf voor engineering media dat vooruitstrevende bedrijfsoplossingen biedt met krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. De klanten van TraceParts verbeteren hun marketing door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie efficiënter te benutten. Het CAD-portaal TracePartsOnline.net is vrij toegankelijk voor miljoenen CAD-gebruikers over de hele wereld. Meer informatie over TraceParts vindt u op www.traceparts.com