Home > Nieuws > Persberichten 2014 > TracePartsOnline.net bereikt mijlpaal met 2 miljoen geregistreerde gebruikers

De wereldwijde TraceParts-community van ontwerpers en ingenieurs is in slechts 4 jaar verdubbeld

Saint-Romain, Frankrijk, 9 december 2014 – TraceParts, een wereldwijde leverancier van 3D-productmarketingoplossingen, heeft met gemiddeld 360.000 nieuwe inschrijvingen per jaar een nieuw record gebroken voor het aantal geregistreerde gebruikers van zijn onlinebibliotheek van CAD-onderdelen.

In november 2014 bereikte de TraceParts-community met de registratie van een gebruiker in de Verenigde Staten het verbluffende aantal van 2 miljoen geregistreerde gebruikers. De Amerikaanse gebruiker zocht in de TraceParts-bibliotheek naar elektrische componenten voor de apparatuur voor duurzame energie die zijn bedrijf overal ter wereld levert en installeert.

We vieren deze mijlpaal door de gebruiker de armband MyoTM te schenken. Deze revolutionaire armband voor bewegingsbesturing wordt geleverd door Thalmic Labs, in samenwerking met TraceParts.

TracePartsOnline.net bereikt mijlpaal met 2 miljoen geregistreerde gebruikers

TracePartsOnline.net biedt de gestaag groeiende engineering community kosteloze en onbeperkte toegang tot honderden miljoenen kant-en-klare componenten, compleet met alle technische gegevens en realtime 3D-voorbeelden. Er worden dagelijks nieuwe standaardonderdelen aan de bibliotheek toegevoegd. De gebruikers kunnen de CAD-modellen van de onderdelen onmiddellijk downloaden in alle gangbare systeemeigen en neutrale bestandsindelingen, waardoor het ontwerpproces wordt gestroomlijnd.

“Het vervult ons met trots dat we meer dan 2 miljoen ingenieurs en ontwerpers hebben kunnen helpen om hun ontwerpprojecten te bespoedigen en hen ontelbare overbodige ontwerpuren hebben kunnen besparen. Er worden dagelijks nieuwe productassortimenten toegevoegd en onze technische bibliotheek wordt zo langzamerhand een onontbeerlijke tool in ieder proces voor productontwikkeling”,

zegt Bertrand Cressent, productmanager bij TraceParts, over het succes van de CAD-bibliotheek TracePartsOnline.net.

TraceParts is een onlinebedrijf voor engineering media dat vooruitstrevende bedrijfsoplossingen biedt met krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. De klanten van TraceParts verbeteren hun marketing door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie efficiënter te benutten.
Het CAD-portaal TracePartsOnline.net is vrij toegankelijk voor miljoenen CAD-gebruikers over de hele wereld. Meer informatie over TraceParts vindt u op www.traceparts.com