Home > Nieuws > Persberichten 2014 > Google heeft meer dan 2,4 miljoen pagina’s geïndexeerd van TracePartsOnline.net, de portal voor 3D-catalogi

TraceParts bevestigt de uitstekende positie van zijn CAD-bibliotheek in de belangrijkste zoekmachine ter wereld

Saint-Romain, Frankrijk, 2 december 2014 – TraceParts, een wereldwijd toonaangevende leverancier van 3D-content voor engineering, maakt bekend dat meer dan 2,4 miljoen pagina’s van TracePartsOnline.net, de portal voor 3D-catalogi, zijn geïndexeerd door de zoekmachine Google.

De 3D-bibliotheek van TraceParts is dankzij een succesvolle SEO-strategie één van de meest zichtbare in de wereld, in Google en in andere zoekmachines, zoals Yahoo! en Baidu.

Voor onderdelenfabrikanten is TraceParts een onmisbare marketingtool die de zichtbaarheid van hun producten verbetert, doordat deze in de bovenste zoekresultaten van Google verschijnen.

number-pages-indexed-by-google

De in de TraceParts-portal gepubliceerde 3D-catalogi profiteren eveneens van de 2 miljoen geregistreerde gebruikers die iedere maand voor meer dan 6,5 miljoen pageviews zorgen.

“Het internet is voor CAD ingenieurs een onmisbaar medium om betrouwbare en actuele technische gegevens te vinden. We zijn er dan ook zeer trots op dat onze CAD-bibliotheek zo goed zichtbaar is in Google en dat onze klanten kunnen profiteren van de uitstekende zoekmachineoptimalisatie voor hun producten”,

zegt Gabriel Guigue, algemeen directeur van TraceParts.

“We investeren voortdurend in de verspreiding van technische gegevens voor de onderdelen, ongeacht omgeving, tijd en bestandsindeling. Ons bedrijfsmotto ‘Product Content Everywhere’ krijgt daardoor zijn volle betekenis.”

TraceParts is een onlinebedrijf voor engineering media dat vooruitstrevende bedrijfsoplossingen biedt met krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. De klanten van TraceParts verbeteren hun marketing door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie efficiënter te benutten.
Het CAD-portaal TracePartsOnline.net is vrij toegankelijk voor miljoenen CAD-gebruikers over de hele wereld. Meer informatie over TraceParts vindt u op www.traceparts.com