Home > Nieuws > Persberichten 2013 > A & A Manufacturing streeft naar gefaseerde internetdekking

a&a-manufacturing-logoNashua, New Hampshire, VS, 31 juli 2013 – A & A Manufacturing is een wereldwijd opererende fabrikant van beschermkappen, kabel- en slangbeschermers, roldeuren, deuropeningssystemen, slipkoppelingen en innovatieve geassembleerde units voor oplossingen met toegevoegde waarde. A & A heeft meerdere productlijnen en streeft naar hoge kwaliteit. Daarom koos het bedrijf voor een gefaseerde aanpak bij het implementeren van een wereldwijde internetaanwezigheid met TraceParts.

a&a-manufacturing-cad-models

“We wilden de catalogi voor onze productlijnen in meerdere talen aanbieden maar ze moesten wel 100% nauwkeurig blijven”, vertelt Luc Piessens, directeur bedrijfsontwikkeling. “We wilden bovendien dat de nieuwe catalogi in onze bedrijfswebsite waren geïntegreerd. Door de samenwerking met TraceParts konden we voldoen aan alle voorkeuren die onze klanten wereldwijd hebben op het gebied van CAD-formaten”, besluit Piessens.

“We konden rechtstreeks met het webteam van A & A samenwerken aan de integratie van de 3D-catalogi in hun bedrijfswebsite en in ons wereldwijde netwerk van meer dan 7,5 miljoen gebruikers”, zegt Bob Noftle, president van TraceParts. “Deze gefaseerde aanpak biedt bedrijven als A & A de mogelijkheid om het proces te beheersen en de kwaliteit in de gaten te houden.”

Over A & A Manufacturing Co. Inc.

A & A Manufacturing Co. Inc. uit New Berlin, Wisconsin, VS, biedt totaaloplossingen met toepassingen voor innovatieve beschermkappen, kabel- en slangbeschermers, roldeuren, deuropeningssystemen en slipkoppelingen. De A&A Manufacturing Group beschikt over productiefaciliteiten in heel Noord-Amerika en de rest van de wereld. A & A produceert kwaliteitsproducten en zoekt innovatieve, maar altijd praktische, oplossingen. Daarbij kan het gaan om eenvoudige kant-en-klare componenten, geassembleerde units en complete, dynamische turnkeyoplossingen.

TraceParts is een onlinebedrijf voor engineering media dat vooruitstrevende bedrijfsoplossingen biedt met krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. De klanten van TraceParts verbeteren hun marketing door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie efficiënter te benutten. Het CAD-portaal TracePartsOnline.net is vrij toegankelijk voor miljoenen CAD-gebruikers over de hele wereld. Meer informatie over TraceParts vindt u op www.traceparts.com