Home > Nieuws > Persberichten 2013 > TraceParts nummer 1 onder websites met onderdelenbibliotheken op Alexa.com

De populairste van het web biedt meer exposure voor honderden TraceParts 3D-catalogi

Alexa The Web Information Company logoSaint Romain, Frankrijk, XX mei 2013 – TraceParts, een toonaangevende wereldwijde leverancier van 3D-marketingdiensten, heeft vandaag bekendgemaakt dat de website van het bedrijf de eerste plaats bekleedt in de categorie Onderdelenbibliotheken van www.Alexa.com:

alexa-rank-parts-libraries

TraceParts biedt de wereldwijde gemeenschap van ingenieurs en ontwerpers een uitgebreide online bron met technische gegevens over meer dan 100 miljoen producten uit honderden gecertificeerde catalogi van onderdelenleveranciers. Deze gegevens omvatten systeemeigen en neutrale CAD-modellen, PDF-datasheets, productspecificaties en sourcing gegevens, allemaal toegankelijk via een intuïtieve gebruikersinterface. Deze gegevens zijn voor geregistreerde gebruikers gratis beschikbaar op TracePartsOnline.net.

“Het is een geweldig professionele erkenning voor onze website en voor al onze klanten. Het betekent dat ze de juiste marketingkeuze hebben gemaakt, toen ze hun 3D-catalogi op TracePartsOnline.net publiceerden”, vertelt Gabriel Guigue, managing director van TraceParts. “Alleen al in de vorige maand hebben we 6 miljoen pageviews en 680.000 bezoeken geregistreerd en hebben we 59.000 nieuwe gekwalificeerde verkoopleads bij onze klanten aangebracht. En voor degenen die deze cijfers te mooi vinden om waar te zijn: wij zijn de enige online CAD-bibliotheek met door een onafhankelijke organisatie gecertificeerde bezoekersstatistieken!”

Met op dit moment meer dan 1,5 miljoen geregistreerde gebruikers is TracePartsOnline.net een van de meest dynamische en snelst groeiende mondiale engineering- en ontwerpgemeenschappen. Gericht op het leveren van een probleemloze best-in-class gebruikerservaring bij het zoeken, configureren en downloaden van 3D CAD modellen blijft TraceParts zijn expertise in Search Engine Optimization (SEO) voortdurend verbeteren om het portaal uitermate zichtbaar te maken op de zoekmachines op internet.

Over Alexa

Mondiaal leider in analyses.
Alexa is de toonaangevende leverancier van gratis, wereldwijde webstatistieken. Ontdek op Alexa de succesvolste websites per trefwoord, categorie of land. Gebruik hun statistieken voor concurrentieanalyses, benchmarking, marktonderzoek of bedrijfsontwikkeling. Gebruik de tools van Alexa Pro om de webaanwezigheid van uw bedrijf te optimaliseren.

TraceParts is een toonaangevend bedrijf voor digitale 3D engineering content, dat klanten al meer dan 20 jaar vooruitstrevende zakelijke software-oplossingen biedt door krachtige via het web toegankelijke producten en diensten, zoals CAD onderdelenbibliotheken, elektronische catalogi en productconfigurators, die onderdelenleveranciers helpen om hun marketing efficiëntie te verbeteren door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie te verhogen.
Het TracePartsOnline.net CAD portaal is gratis toegankelijk voor miljoenen CAD gebruikers wereldwijd, met honderden catalogi van fabrikanten en meer dan 100 miljoen CAD-modellen en productinformatiebladen geschikt voor het Ontwerp-, Inkoop-, Fabricage- en Onderhoudsproces. Meer informatie over TraceParts vindt u op www.traceparts.com