Home > Nieuws > Persberichten 2013 > Traffic TracePartsOnline.net nu IVW-gecertificeerd

Het eerste en enige CAD-portaal dat wordt gecontroleerd door de onafhankelijke Duitse certificeringsinstantie IVW.

IVW Certification logo

Amberg, Duitsland – 20 februari 2013 – TraceParts, een toonaangevende wereldwijde leverancier van 3D-marketingdiensten, heeft vandaag bekendgemaakt dat de bezoekersgegevens van het engineeringportaal TracePartsOnline.net sinds december 2012 zijn gecertificeerd door IVW, de onafhankelijke organisatie die in Duitsland de verspreiding van grote publicaties certificeert en controleert.

“Door het lidmaatschap en de certificering van IVW kunnen we onze klanten en partners voorzien van betrouwbare, verifieerbare en gecontroleerde bezoekersstatistieken. De objectieve IVW-metingen bieden onderdelenfabrikanten een onpartijdig oordeel over de exposure van hun productcatalogi en hun reclameboodschappen. IVW telde alleen al in de vorige maand meer dan 475.000 bezoekers en 3,8 miljoen pageviews voor pagina’s met banners. We weten dat een overtuigend argument is voor onze onlinediensten. We hechten er erg aan dat alle informatie die we publiceren aantoonbaar juist, betrouwbaar en geloofwaardig is. Dat geldt niet alleen voor de inhoud van onze catalogi maar ook voor onze bezoekersstatistieken”, aldus Christian Baumgärtner, managing director van TraceParts GmbH.

Eerste en enige CAD-bibliotheek gecertificeerd door IVWTraffic TracePartsOnline.net nu IVW-gecertificeerd

Er bestaan verschillende instellingen die ervoor zorgen dat media, bijvoorbeeld in de onlinesector, niet af en toe cijfers voor de bezoekersaantallen en bekeken advertenties oppoetsen. Deze onafhankelijke instanties controleren de statistieken en bewaken en verifiëren de gegevens. IVW is een van de bekendste instellingen op dit gebied en is al sinds 1949 betrokken bij de onafhankelijke en onpartijdige beoordeling en controle van de verspreiding van publicaties. IVW is onafhankelijk van de staat, niet commercieel en onpartijdig en biedt de media- en reclame-industrie onmisbare gegevens voor marketingmedia.

TracePartsOnline.net, het wereldwijd toonaangevende B2B-portaal voor de bouwsector met meer dan 100 miljoen gratis CAD-modellen, heeft als eerste en enige in zijn soort het recht om het begeerde IVW-keurmerk te tonen, ter staving van een onpartijdige en onafhankelijke kwaliteitscontrole.

De gecertificeerde bezoekersstatistieken van TraceParts vindt u op www.ivw.de.

TraceParts is een toonaangevend bedrijf voor digitale 3D engineering content, dat klanten al meer dan 20 jaar vooruitstrevende zakelijke software-oplossingen biedt door krachtige via het web toegankelijke producten en diensten, zoals CAD onderdelenbibliotheken, elektronische catalogi en productconfigurators, die onderdelenleveranciers helpen om hun marketing efficiëntie te verbeteren door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie te verhogen.
Het TracePartsOnline.net CAD portaal is gratis toegankelijk voor miljoenen CAD gebruikers wereldwijd, met honderden catalogi van fabrikanten en meer dan 100 miljoen CAD-modellen en productinformatiebladen geschikt voor het Ontwerp-, Inkoop-, Fabricage- en Onderhoudsproces. Meer informatie over TraceParts vindt u op www.traceparts.com. www.traceparts.com