Home > Nieuws > Persberichten 2013 > TraceParts expandeert op de Noord-Europese markt

Saint-Romain, Frankrijk en Maidstone, Engeland – 17 december 2013 – TraceParts, een toonaangevende wereldwijde leverancier van 3D-marketingoplossingen, heeft vandaag de oprichting van TraceParts UK Ltd aangekondigd, voor een verdere expansie van de activiteiten in het Verenigd Koninkrijk. Als uitbreiding op de locaties in de Verenigde Staten, Brazilië, China, Frankrijk, Duitsland, Italië en Turkije, zal TraceParts UK helpen te voorzien in de snelgroeiende behoefte aan publicaties van de 3D-content van onderdelenfabrikanten en industriële distributeurs uit het Verenigd Koninkrijk en Noord-Europa.

TraceParts-UK

“Onze strategie om ons dichtbij onze klanten te vestigen is succesvol gebleken en we hadden behoefte aan een aanvulling van onze ondersteuning voor Noord-Europa. We zullen onze geografische dekking in de nabije toekomst ongetwijfeld nog aanzienlijk uitbreiden”, vertelt Etienne Mullie, oprichter en CEO van TraceParts.

“Met een prognose van meer dan 2 miljoen geregistreerde ontwerpers en ingenieurs op de onlineplatforms van TraceParts in 2014, staan de 3D-marketingoplossingen van TraceParts op het punt om één van effectiefste B2B-marketingtools te worden om leads van hoge kwaliteit te genereren. Door de waardepropositie van TraceParts kunnen fabrikanten en distributeurs van onderdelen hun producten helemaal aan het begin van het ontwerpproces aanbieden. Ze hebben daardoor een uniek concurrentievoordeel vergeleken bij traditionele methoden om klanten te werven”, zegt Gabriel Guigue, managing director van TraceParts.

TraceParts is een onlinebedrijf voor engineering media dat vooruitstrevende bedrijfsoplossingen biedt met krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. De klanten van TraceParts verbeteren hun marketing door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie efficiënter te benutten. Het CAD-portaal TracePartsOnline.net is vrij toegankelijk voor miljoenen CAD-gebruikers over de hele wereld. Meer informatie over TraceParts vindt u op www.traceparts.com