Home > Nieuws > Persberichten 2013 > TraceParts en IronCAD slaan handen ineen en bieden meer dan 100 miljoen gratis 3D CAD-modellen online

Portal direct toegankelijk vanuit productsuite IronCAD 2014

IronCAD logoSaint Romain, Frankrijk en Atlanta, Verenigde Staten – 10 december 2013 – TraceParts, wereldleider op het gebied van 3D-content voor digitale engineering, en IronCAD, een toonaangevende leverancier van ontwerpproductiviteit oplossingen, openen vandaag de portal www.tracepartsonline.net/ws/IRONCAD, een gratis onlinebron voor ontwerpers, voor de snelgroeiende gebruikersgemeenschap van IronCAD-software.

Deze nieuwe online onderdelenbibliotheek biedt in de interface van IronCAD 2014 directe toegang tot meer dan 100 miljoen onderdeelnummers van honderden toonaangevende fabrikanten en distributeurs van onderdelen en duizenden standaarden, waaronder ISO, ANSI, DIN, NF, GB en ASME.

CAD-Library-for-IronCAD

“We zijn er erg trots op om met IronCAD samen te werken en hun gebruikers gratis best-in-class 3D-onderdelencatalogi te bieden”, zegt Gabriel Guigue, managing director van TraceParts. “Ontwikkelingstijden zijn cruciaal voor alle fabrikanten en IronCAD is een zeer flexibele tool, waarmee ze hun producten beter en sneller kunnen ontwerpen. We geloven dat TraceParts-catalogi veel toegevoegde waarde bieden aan alle IronCAD-gebruikers, terwijl we de onderdelenfabrikanten die onze diensten gebruiken maximale exposure bieden. Dankzij de extra bezoekers van deze nieuwe website, is het totale bezoekersaantal van ons TraceParts Publishing Network nu opgelopen tot meer dan 8 miljoen CAD-ingenieurs wereldwijd.”

“IronCAD heeft altijd het voortouw genomen in dynamische 3D-modellering. We bieden de werkelijke productiviteit, prestaties, ontwerpvrijheid en effectieve samenwerking waar creatieve en innovatieve ontwerpers behoefte aan hebben”, vertelt Cary O’Connor, vicepresident marketing van IronCAD. “Het was daarom te verwachten dat we in samenwerking met TraceParts miljoenen systeemeigen IronCAD-modellen zouden bieden, met één muisklik beschikbaar in onze applicatie. Onze gebruikers zullen zeer veel tijd en kosten besparen.”

Over IronCAD

IronCAD is gevestigd in Atlanta in de Verenigde Staten en is een toonaangevende leverancier van 3D-ontwerpproductiviteit oplossingen die uitmuntende klanttevredenheid en productiviteit bieden. De individuele componenten van deze oplossing kunnen zelfstandig worden gebruikt, een bestaande ontwerpomgeving aanvullen of gezamenlijk worden gebruikt om in de hele onderneming effectief samen te werken en de productiviteit te verhogen. De innovatieve technologie van het vlaggenschipproduct IronCAD is meermalen bekroond. Het gebruiksgemak en de ontwerpproductiviteit van IronCAD zijn ongeëvenaard. Duizenden klanten wereldwijd maken met veel succes gebruik van IronCAD-producten. Bel USA 1-800-339-7304 of ga naar www.ironcad.com voor meer informatie over IronCAD.

TraceParts is een onlinebedrijf voor engineering media dat vooruitstrevende bedrijfsoplossingen biedt met krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. De klanten van TraceParts verbeteren hun marketing door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie efficiënter te benutten. Het CAD-portaal TracePartsOnline.net is vrij toegankelijk voor miljoenen CAD-gebruikers over de hele wereld. Meer informatie over TraceParts vindt u op www.traceparts.com