Home > Nieuws > Persberichten 2012 > ZW3D 2012 omvat voortaan meer dan 100 miljoen gratis technische onderdelen van TraceParts

ZW 3D logo
Guangzhou, China: 24 mei 2012 – ZWSOFT, een toonaangevende leverancier van 2D en 3D CAD/CAM oplossingen voor de AEC en MCAD sectoren, maakte vandaag bekend dat in de nieuwste 3D CAD/CAMsoftware ZW3D 2012 voortaan meer dan 100 miljoen 3D modellen en 2D tekeningen van TraceParts voor gratis downloaden beschikbaar zullen zijn. Dit zal de efficiency van technisch ontwerpen sterk verbeteren.

“Bij technisch ontwerpen staan productiviteit en efficiency tegenwoordig meer dan ooit centraal. De introductie van de perfect aangepaste TraceParts gemeenschap in ZW3D 2012 zal gebruikers zeer ten goede komen”, verklaarde ZW3D Product Manager Colin Lin. “In deze gemeenschap krijgen gebruikers de beschikking over miljoenen native 3D modellen van onderdelen. Bovendien zal deze gemeenschap, of liever gezegd onderdelenbibliotheek, voortdurend worden bijgewerkt zodat gebruikers toegang hebben tot de meest recente onderdelen.”

Introducing the tailor-made TraceParts community for ZW3D 2012 will greatly benefit users

Om in ZW3D 2012 toegang te krijgen tot deze nieuwe onderdelenbibliotheek volstaat een klik op de Application tab op de ribbon of op de link www.tracepartsonline.net/ws/ZW3D. Hier zullen gebruikers gemakkelijk de ZW3D-TraceParts gemeenschap vinden met een aanbod van meer dan 100 miljoen 3D CAD modellen en 2D tekeningen. Deze omvatten zowel industriële standaard onderdelen als producten uit de catalogi van honderden fabrikanten, gebruikt in de machine- en gereedschapsbouw, lucht- en ruimtevaart en de automobielindustrie. Met de overvloed aan ontworpen technische onderdelen en de geavanceerde CAD CAM functies van ZW3D 2012 zullen ingenieurs hun 3D ontwerpen kunnen opvoeren tot het niveau van digitale prototypes, doordat ze producten kunnen ontwerpen, visualiseren en simuleren nog voordat ze ooit gemaakt zijn.

“We zijn heel blij TraceParts naadloos geïntegreerd te zien in ZW3D 2012, de alles-in-één betaalbare CAD CAM oplossing”, zei TraceParts Managing Director Gabriel Guigue. “De time-to-market is essentieel voor ZW3D klanten en we weten dat meer dan 80% van de CAD modellen die een technisch ontwerper aan zijn onderdelenlijst toevoegt naderhand gekocht worden. Daarom zijn wij ervan overtuigd dat de introductie van TraceParts in ZW3D 2012 gebruikers van ZW3D zal helpen hun ontwerpproductiviteit te verhogen terwijl het tevens zorgt voor maximale openbaarmaking van onze catalogi aan de markt.”

TraceParts is een toonaangevend bedrijf voor digitale engineering content, dat klanten vooruitstrevende zakelijke oplossingen biedt door krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. TraceParts helpt klanten hun marketing efficiëntie te verbeteren door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie te verhogen. Het TracePartsOnline.net CAD portaal is gratis toegankelijk voor miljoenen CAD gebruikers wereldwijd.
Meer informatie over TraceParts vindt u op onze website www.traceparts.com

Over ZW3D & ZWSOFT

ZW3D is kostenefficiënte CAD/CAM software ontwikkeld door ZWSOFT. Ontwerpen van producten en plaatconstructies, reverse engineering, productmontage, matrijsontwikkeling en machinale bewerking zijn alle in één package geïntegreerd. Een gratis ZW3D proefversie is beschikbaar op www.zwsoft.com.
ZWSOFT is een wereldbekende leverancier van CAD/CAM oplossingen voor de AEC en MCAD sectoren met meer dan 180.000 klanten in meer dan 80 landen. De ZWSOFT producten, ZWCAD en ZW3D, voorzien al bijna 20 jaar in de behoeften van 2D en 3D ontwerpers.

ZWSOFT is a world-renowned CAD/CAM solutions provider for the AEC and MCAD industries, with over 180,000 clients in more than 80 countries. ZWSOFT’s products, ZWCAD and ZW3D, have satisfied the needs of 2D and 3D designers for over a decade.