Home > Nieuws > Persberichten 2012 > TraceParts opent een kantoor in Brazilië om de kloof te overbruggen tussen lokale onderdelenverkopers en werktuigbouwkundig ingenieurs

De nieuwe TraceParts unit boort het groeipotentieel aan van de Braziliaanse

TraceParts BrasilSaint Romain, Frankrijk en Belo Horizonte, Brazilië – 22 mei 2012 – TraceParts, een toonaangevende wereldwijde aanbieder van 3D marketing oplossingen, maakte vandaag de oprichting bekend van TraceParts Brasil voor de lokale ondersteuning en ontwikkeling van zijn complete reeks activiteiten op het gebied van onderdelencatalogi. Deze nieuwe unit, gevestigd in Belo Horizonte, de hoofdstad van de industriële regio Minas Gerais, zal onder leiding staan van Fábio Lúcio Del Rio die tot nu toe optrad als exclusieve zakenpartner van TraceParts voor Brazilië in het bedrijf GPL.

TraceParts Brasil zal innoverende onderdelencatalogi en andere online marketing diensten verkopen aan Braziliaanse onderdelenfabrikanten om hen te helpen de zichtbaarheid van hun productinformatie te vergroten door de publicatie ervan op www.TracePartsOnline.net en op het aan TraceParts verbonden publicatienetwerk. TracePartsOnline.net is een toonaangevend engineering portaal met een aanbod van meer dan 100 miljoen onderdelen, gratis beschikbaar in de vorm van 3D CAD modellen in tientallen neutrale en native formaten, en heeft meer dan 1,3 miljoen geregistreerde gebruikers wereldwijd voor een totaal van meer dan 5 miljoen afgedrukte pagina’s per maand.

New TraceParts entity will tap growth potential of Brazilian 3D part catalog business

“Elektronische onderdelencatalogi en meer in het algemeen 3D marketing diensten bieden zeer grote zakelijke mogelijkheden hier in Brazilië en we willen onze leidende positie op dat gebied duidelijk versterken” verklaart TraceParts Managing Director Gabriel Guigue. “Hoewel online marketing tools, zoals onze 3D onderdelencatalogi, vrijwel overal vandaan gebruikt kunnen worden, leert onze ervaring dat er veel meer en veel sneller gebruik van wordt gemaakt wanneer ze plaatselijk worden ondersteund.”

“Braziliaanse ingenieurs en technici zijn onze op één na snelst groeiende gebruikersgemeenschap na China, het is dus heel vanzelfsprekend om onze lokale aanwezigheid uit te breiden”, aldus Fábio Lúcio Del Rio, General Manager van TraceParts Brasil. “Het verbeteren van de time to market en de productiviteit zijn essentieel voor elke Braziliaanse CAD gebruiker daarom zijn de gratis 3D catalogi van TraceParts free een unieke hulpbron dankzij welke zij zich kunnen concentreren op de werkelijke toegevoegde waarde bij het ontwerpen van nieuwe machines of gereedschappen.”

TraceParts is een toonaangevend bedrijf voor digitale engineering content, dat klanten vooruitstrevende zakelijke oplossingen biedt door krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. TraceParts helpt klanten hun marketing efficiëntie te verbeteren door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie te verhogen. Het TracePartsOnline.net CAD portaal is gratis toegankelijk voor miljoenen CAD gebruikers wereldwijd.
Meer informatie over TraceParts vindt u op onze website www.traceparts.com