Home > Nieuws > Persberichten 2012 > De 3D catalogi op TracePartsOnline.net halen meer dan 1,4 miljoen in Google geïndexeerde pagina’s

TraceParts consolideert zijn leidende positie als de meest zichtbare Europese CAD bibliotheek op de voornaamste internet zoekmachine ter wereld

Saint Romain – Frakrijk, 16 oktober 2012 – TraceParts, een wereldwijd toonaangevende leverancier van 3D marketing oplossingen, scoorde met zijn CAD portaal www.tracepartsonline.net meer dan 1,4 miljoen geïndexeerde pagina’s in de Google zoekmachine. De TraceParts onderdelenbibliotheek is daardoor een van de meest zichtbare onderdelenbibliotheken in Google en consolideert hiermee zijn leidende positie in Europa in termen van geïndexeerde pagina’s. Deze indrukwekkende score is een direct resultaat van een agressieve en uitgebreide strategie van Zoekmachine Optimalisatie of SEO.
De SEO-strategie van TraceParts in combinatie met zijn 1.400.000 technische gebruikers, die meer dan 5.000.000 bekeken pagina’s per maand genereren op TracePartsOnline.net, verschaft onmiddellijk voordeel aan zijn honderden 3D online catalogus klanten door hen te helpen hun producten helemaal vooraan vermeld te krijgen bij de zoekresultaten op Google en door te zorgen dat hun producten in een vroegtijdig stadium van het ontwikkelingsproces in de ontwerpen worden geïntegreerd.

TracePartsOnline.net 3D Catalogs reach over 1.4 million indexed pages on Google

“We zijn uiterst trots op deze belangrijke mijlpaal in onze volledig op internet gebaseerde productstrategie. Sinds de lancering van TracePartsOnline.net begin 2001 is TraceParts een baanbreker geweest in internettechnologie en SEO”, vertelt Gabriel Guigue, TraceParts Managing Director. “We zijn er stellig van overtuigd dat de tijd van offline onderdelenbeheer voorbij is. CAD ingenieurs hebben accurate en actuele technische gegevens nodig voor de gekochte onderdelen die zij in hun ontwerpen verwerken; internet is het enige media delivery system dat in deze essentiële behoefte kan voorzien”.

Door veel in technologie en marketing te blijven investeren maakt TraceParts van zijn bedrijfsslogan “Product Content Everywhere” een nieuwe industriestandaard voor het creëren en publiceren van waardevolle technische content voor de onderdelenindustrie, altijd en overal.

TraceParts is een toonaangevend bedrijf voor digitale engineering content, dat klanten vooruitstrevende zakelijke oplossingen biedt door krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. TraceParts helpt klanten hun marketing efficiëntie te verbeteren door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie te verhogen. Het TracePartsOnline.net CAD portaal is gratis toegankelijk voor miljoenen CAD gebruikers wereldwijd. Meer informatie over TraceParts vindt u op onze website www.traceparts.com