Home > Nieuws > Persberichten 2012 > Pneumadyne geeft zijn producten zesmaal meer publiciteit dankzij TracePartsonline.net

Pneumadyne logoNashua, New Hampshire – 07 november 2012 – Pneumadyne, een toonaangevende fabrikant van pneumatische componenten en besturingssystemen gebruikt voortaan TracePartsOnline.net om 3D productmodellen te verschaffen aan ingenieurs en ontwerpers wereldwijd. De klanten van Pneumadyne kunnen 3D CAD modellen van pneumatische componenten en besturingssystemen selecteren en direct in hun ontwerpen downloaden.

“We wilden onze mondiale reikwijdte vergroten zonder onze bestaande 3D productencatalogi opnieuw te hoeven maken”, vertelt Lori Lanzendorf, vicepresident bedrijfsontwikkeling bij Pneumadyne. “Met TraceParts konden we al onze bestaande digitale middelen inclusief 3D CAD modellen en de tekst en grafieken van onze website herbenutten. Onze 3D productencatalogus is nu volledig geïntegreerd met onze e-commerce website en binnen het mondiale engineering netwerk van TraceParts.”

Pneumadyne Increases Product Exposure Six Fold with TracePartsonline.net

“Door hun 3D catalogus aan TracePartsonline.net toe te voegen heeft Pneumadyne zijn publiek uitgebreid van 900.000 tot een netwerk van 5.800.000 technische gebruikers wereldwijd”, aldus Bob Noftle, Chief Evangelist van TraceParts, Inc. “Niet alleen geeft dit ingenieurs wereldwijd toegang tot de Pneumadyne producten tijdens de ontwerpfase van hun projecten, het geeft bovendien de verkoop- en ondersteuningsteams van Pneumadyne grotere zichtbaarheid in welke producten er precies worden geselecteerd door hun klanten en potentiële klanten.”

Over Pneumadyne

Pneumadyne, Inc., opgericht in 1975, is een toonaangevende, ISO 9001:2008 gecertificeerde fabrikant van pneumatische componenten en besturingssystemen. Hun in de Verenigde Staten ontworpen en geproduceerde pneumatisch bediende stuurkleppen, fittingen, spruitstukken, luchtuitlaten en producten op maat worden gebruikt voor vloeistofbesturing in een grote verscheidenheid aan industrieën. Het in Minnesota gevestigde Pneumadyne stimuleert zijn medewerkers om hun hoogste capaciteiten te ontplooien in een sfeer van groei, kansen en training, in overeenstemming met de waarden van teamwerk, trots, eerlijkheid en betrouwbaarheid.

TraceParts is een toonaangevend bedrijf voor digitale engineering content, dat klanten vooruitstrevende zakelijke oplossingen biedt door krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. TraceParts helpt klanten hun marketing efficiëntie te verbeteren door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie te verhogen. Het TracePartsOnline.net CAD portaal is gratis toegankelijk voor miljoenen CAD gebruikers wereldwijd. Meer informatie over TraceParts vindt u op onze website www.traceparts.com