Home > Nieuws > Persberichten 2012 > HMI 2012: TraceParts wekt enthousiaste reacties op de beurs

TraceParts oplossingen trekken talloze belangstellende bezoekers op de beurs

Amberg, Duitsland, 4 mei 2012 – TraceParts aanwezig op de CAD.de stand op de Hannover Messe van 23 t/m 27 april 2012.

TraceParts biedt ingenieursbureaus één van de voornaamste online CAD onderdelenbibliotheken ter wereld waarin honderden onderdelenfabrikanten en meer dan 100 miljoen CAD modellen zijn opgenomen.

Daarnaast bestond er grote belangstelling voor de offline oplossing, de TraceParts DVD. Meer dan 1000 exemplaren werden uitgedeeld aan toekomstige gebruikers. Op de stand konden gebruikers een aantal handige foefjes leren voor het zoeken van onderdelen en het beheer van hun gebruikersaccount door het opslaan van favorieten en geschiedenisgegevens.

Verder gaf TraceParts demonstraties van zijn aangepaste, via internet toegankelijke oplossingen die het naadloze proces vergemakkelijken van de configuratie van 3D onderdelen tot het direct bestellen van deze onderdelen.

De vele interessante technische discussies gaven bovendien stof tot nadenken voor toekomstige innovaties.

Join TraceParts at the Hannover Fair

Christian Baumgärtner General Manager van TraceParts GmbH geeft zijn mening: “Uit de zeer positieve reacties die we kregen van gebruikers blijkt hoe belangrijk TraceParts is in het dagelijkse ontwerpproces. Dit betekent dat bij ons aangesloten bedrijven vanaf het eerste stadium van het ontwerpproces indrukwekkende belangstelling krijgen. De waarschijnlijkheid dat hun producten gebruikt zullen worden, wordt hierdoor vele malen vergroot. We zijn ook blij dat we jaar na jaar grote populariteit genieten bij de leden en beheerders van CAD.de.”

TraceParts is een toonaangevend bedrijf voor digitale engineering content, dat klanten vooruitstrevende zakelijke oplossingen biedt door krachtige via het web toegankelijke producten en diensten. TraceParts helpt klanten hun marketing efficiëntie te verbeteren door de waarde van hun bestaande digitale productinformatie te verhogen. Het TracePartsOnline.net CAD portaal is gratis toegankelijk voor miljoenen CAD gebruikers wereldwijd.
Meer informatie over TraceParts vindt u op onze website www.traceparts.com